Grafik Fitness

 16.06(piątek) zajęcia z Dorotą – Athletic Body (17:30) oraz Sexy Butt (18:30) są odwołane!


Zajęcia z Jogi o poranku oraz Vinyasa Joga od września dostępne są tylko z Karnetów Ilościowych oraz systemów partnerskich tj.: Benefit Systems, Fit Profit oraz OK System.


Trening Stabilizacji ,który był prowadzony w czwartki o godzinie 18:00 nie będzie się już odbywał . Przepraszamy za niedogodności i zapraszamy na pozostałe zajęcia !


 

ZAJĘCIA FITNESS

Jumping Frog Fitness na Trampolinach NOWOŚĆ!!

To innowacyjny program treningowy. Połączenie treningu, muzyki i dużej dozy dobrego humoru. Jest doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Przeznaczony jest zarówno dla osób zaczynających swoją przygodę z fitnessem i aktywnością fizyczną, jak również dla osób które chcą zerwać z rutyną i dać się ponieść szalonym skokom.  Warto ćwiczyć na trampolinie, ponieważ będziesz pewien, że Twój czas jest właściwie zagospodarowany. Dodatkowo zapewnisz sobie nie tylko siłę, wytrzymałość, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości.  Trening poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny. 10 MINUT JUMPING FROG = 30 MINUT JOGGINGU. Odkryj zalety skakania na własnej skórze.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to krótka rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha oraz wzmocnienia mięśni grzbietu. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, bez względu na stopień zaawansowania.

BPU

Nazwa pochodzi od pierwszych liter słów: Brzuch, Pośladki, Uda. Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco – kształtujący. Na treningach zwraca się szczególną uwagę na trening szczególnie kłopotliwych partii, mięśni brzucha, pośladków i ud.

STRETCHING

Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe. Trening zwiększa elastyczność mięśni i ruchomość stawów, likwiduje przykurcze, działa relaksująco i odprężająco.

PILATES

Ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości własnego ciała. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki. Regularna praktyka Pilates daje niezwykle szybkie i trwałe efekty. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione, co przyczynia się także do zmniejszenia ryzyka występowania kontuzji, poziom stresu ulega znacznemu obniżeniu.

VINYASA JOGA

Najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i tym co łączy umysł z ciałem, czyli oddychaniem. Celem tych praktyk jest osiągnięcie wewnętrznej harmonii i wzmocnienie ciała. Ciało sztywne i napięte należy rozciągnąć i rozluźnić, ciało zbyt rozluźnione należy wzmocnić. Zajęcia Jogi polegają na wykonywaniu określonych pozycji zwanych asanami. Ćwiczenia Jogi uruchamiając całe ciało, rozszerzają granice naszej świadomości. Będąc skoncentrowanym układamy ciało w określonej pozycji i trwamy w niej przez jakiś czas. Praktyka Jogi przyczynia się do zwiększenia elastyczności ciała, siły i wewnętrznej równowagi, eliminuje stres, wpływa bardzo korzystnie na prawidłowe funkcjonowanie narządów wewnętrznych. Zajęcia dla każdego, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. To przygotowanie ciała do praktyki yogi. Ćwiczenia są łatwe, ich celem jest obudzenie świadomości ciała, poprawa samopoczucia. Na lekcji nauczysz się korygować postawę ciała, poznasz podstawowe pozycje (asany). W czasie zajęć nauczysz się uważnej obserwacji swojego ciała, oddechu i umysłu. Każde zajęcia kończymy długim relaksem w pozycji savasana(martwe ciało).

PUPOMANIA + ATAK NA BRZUCH

Trening mający na celu ujędrnić, unieść i ukształtować piękne pośladki. To zestaw dynamicznych ruchów i ćwiczeń, które angażując mięśnie pośladkowe, intensywnie je pobudzają i wzmacniają, jednocześnie spalając tkankę tłuszczową. To sposób na piękną pupę! Zajęcia mają również na celu wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Przeznaczone dla wszystkich, bez względu na stopień zaawansowania.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening funkcjonalny harmonijnie wzmacnia mięśnie całego ciała, symetryzuje je. Główną jego zaletą jest to, że aktywizuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, mięśnie posturalne odpowiadające za postawę i globalne. Jest treningiem prozdrowotnym. Można nim osiagnąć dowolny cel w zależności od wyboru sprzętu i ćwiczeń – np. zbudować formę przed sezonem narciarskim lub wysmuklić sylwetkę.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia w których skupiamy się na powierzchownych i głębokich mięśniach odpowiedzialnych za utrzymanie wyprostowanej sylwetki (brzuch, plecy, boki tułowia, pośladki, wewnętrzna strona ud). Ćwiczenia są świetną profilaktyką bólu i dysfunkcji kręgosłupa. Proste ćwiczenia i relaks mogą zadziałać lepiej niż tabletka przeciwbólowa.W czasie zajęć wykonujemy szereg pozycji, których głównym celem jest „usprawnienie” kręgosłupa. Rozciągamy, wzmacniamy, stabilizujemy i odstresowujemy nasze ciało.  Kończymy długim relaksem w pozycji savasana (martwego ciała).

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

To intensywny trening całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem dolnych partii. Skupia się przede wszystkim na spalaniu zbędnej tkanki tłuszczowej w najbardziej problematycznych miejscach i redukcji cellulitu. Kształtuje i rzeźbi całe ciało, wzmacnia mięśnie brzucha, a w szczególności ujędrnia uda i pośladki. Połączenie ćwiczeń modelujących wraz i intensywnym cardio jest gwarancją ma ponętny i krągły tyłeczek.

BRZUCHOMANIA

Zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha oraz grzbietu, oparte na intensywnych ćwiczeniach poprawiających siłę mięśniową wyżej wymienionych partii ciała.

EXTRA SPALANIE

Trening aerobowy o średniej intensywności, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią Twoje ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń Cardio. Następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching

ZUMBA GOLD

Stanowi połączenie dwóch sfer: fitnessu i tańca. Program ten został opracowany przez tancerza i choreografa Alberto „Beto” Pereza w Kolumbii w latach dziewięćdziesiątych XX wieku. Lekcja składa się z prostych układów w których wykorzystuje się różne style taneczne (salsa, cha-cha, merenque, cumbia, flamenco, bollywood i inne). Choreografie obejmują kroki podstawowe i nieskomplikowane modyfikacje. Wprowadzane układy powtarzane są na kilku kolejnych zajęciach, co ułatwia ich wykonywanie i korzystnie wpływa na kształtowanie pamięci ruchowej. Dużą rolę odgrywa tu atmosfera zabawy, układy nie muszą być dokładnie odwzorowane, możliwa jest własna interpretacja ruchów. Celem jest kształtowanie układów: krążenia i oddychania, poprawa siły i gibkości, zwiększenie płynności i elastyczności ruchów, kształtowanie sylwetki, a także zmniejszenie poziomu stresu i poprawa samopoczucia.

TBC (Total Body Conditioning)

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowo-siłowym. Trening ukierunkowany jest na równomierne wzmacnianie wszystkich grup mięśniowych oraz układów: krążenia i oddychania. Lekcja składa się: z rozgrzewki obejmującej kroki podstawowe stosowane w fitnessie, z części głównej zawierającej zarówno część cardio, jak i i wzmacnianie mięśni oraz z części końcowej w której realizuje się rozciąganie. Jedne z najbardziej popularnych zajęć ze względu na wszechstronność oddziaływania stosowanymi ćwiczeniami. Celem jest wzmocnienie całego aparatu ruchu, poprawa wytrzymałości, wyszczuplenie i kształtowanie sylwetki.

SKALPEL

Trening interwałowy wysokiej intensywności polegający na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku z okresami umiarkowanego wysiłku. To prawdziwy pogromca tkanki tłuszczowej – naukowcy twierdzą, że w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad o połowę krótszym czasie treningu. Ten typ treningu jest idealny dla osób o dobrej kondycji fizycznej, które mają mało czasu, a zależy im na zredukowaniu tkanki tłuszczowej, schudnięciu i wyrzeźbieniu sylwetki. To intensywny trening kładący szczególny nacisk na proporcjonalne wyszczuplenie, ujędrnienie i wyrzeźbienie całego ciała. Skupia się na spalaniu zbędnej tkanki tłuszczowej w najbardziej problematycznych miejscach i redukcji cellulitu. Kształtuje i rzeźbi całe ciało, począwszy o ramion, pleców, poprzez wzmocnienie mięśni brzucha kończąc na pośladkach, udach i łydkach.